سوالات متداول

سوالات متداول برگزارکنندگان

  1. آیا ساخت رویداد در ایونت وِی هزینه‌ای دارد؟

خیر. ایجاد رویداد در ایونت وِی کاملا رایگان است. اگر ثبت‌نام در رویداد شما رایگان باشد، کارمزدی هم از شما دریافت نمی‌شود. کارمزد ایونت وی برای همه رویدادهای پولی 5 درصد و 3000 تومان به ازای هر بلیت بابت بستر ثبت‌نام و سامانه حضور و غیاب است. برگزارکننده این امکان را دارد که شیوه پرداخت کارمزد را تغییر دهد؛ به نحوی که کارمزد توسط شرکت کنندگان پرداخت شود.

2. نحوه‌ تسویه حساب با برگزارکنندگان به چه شکل است؟

برگزارکننده باید پس از ایجاد رویداد، در قسمت «حسابداری» اطلاعات بانکی خود را به صورت کامل وارد نماید. بعد از انجام این کار و هر زمان که تمایل داشته باشید، می‌توانید روی دکمه‌ تسویه حساب کلیک کنید تا مبالغ فروش ظرف 24 ساعت کاری به حساب‌تان واریز شود.

3. بعد از درخواست تسویه چه قدر طول می‌کشد تا مبلغ فروش به حساب برگزارکننده واریز شود؟

در صورت عدم وجود مشکل، مبالغ ظرف حداقل 24 ساعت و حداکثر 48 ساعت کاری پرداخت خواهند شد.

4. آیا این امکان هست که مبلغ ثبت‌نام، مستقیم به حساب برگزارکننده واریز شود؟

در حال حاضر خیر. مبلغ ثبت نام رویداد شما به حساب ایونت وی منتقل می‌شود و پس از درخواست تسویه توسط شما به حساب‌تان واریز خواهد شد.

5. آیا بعد از تسویه حساب به برگزارکننده فاکتور ارائه می‌دهید؟

در صورت درخواست برگزارکننده، فاکتور هزینه‌های خدمات ارائه می‌شود.

6. آیا امکان همکاری با «ایونت وی» وجود دارد؟ شرایط همکاری با «ایونت وی» چگونه است؟

بله. در صورت درخواست برگزارکننده برای همکاری، فعالیت‌ها و رویدادهای او بررسی شده و در صورت تأیید، یک جلسه‌ حضوری بین «ایونت وی» و برگزارکننده ترتیب داده می‌شود تا درمورد روش‌های همکاری بحث شود.

7. سایز مناسب برای تصویر کاور رویداد و لوگوی برگزار کننده چند است؟

برای تصویر کاور بهتر است از سایز 450*800 پیکسل استفاده کنید. برای تصویر لوگوی برگزارکننده هم سایز 300*300 پیکسل مناسب‌تر است. در صورتی که تصاویر شما در اندازه‌های دیگری باشند، سیستم ویرایش ایونت وی آن‌ها را به سایزهای فوق برش میزند.

8. چینش رویدادها در صفحه‌ «رویدادها» به چه شکل است؟ چرا رویداد من مشاهده نمی‌شود؟

رویدادهای موجود در صفحه‌ «رویدادها» با توجه به تاریخ برگزاری رویداد چیده شده‌اند. یعنی رویدادهایی که تاریخ‌ آنها نزدیک‌تر است، بالاتر نمایش داده می‌شوند. کاربر می‌تواند بر اساس محبوب بودن رویداد یا علاقه‌مندی خود نیز رویدادها را مرتب کند. برای دیدن سایر رویدادها باید در انتهای هر بخش از این صفحه روی دکمه «رویدادهای بیشتر» کلیک کنید.

9. آیا ایونت وِی ابزاری برای تبلیغات هم دارد؟

بله. شما می‌توانید با مراجعه به پنل مدیریت رویداد، از منوی دست راست گزینه‌ «ابزارهای تبلیغاتی» و سپس «سفارش تبلیغات» را انتخاب کنید. این‌جا می‌توانید ابزارهای تبلیغاتی را مشاهده کنید و اگر نیاز به راهنمایی بیشتر بود، با ما در تماس باشید.

10. چه طور می‌توانم لیست شرکت‌کنندگان رویدادم را داشته باشم؟

کافی‌ست وارد پنل مدیریت رویداد خود شوید و از منوی دست راست، گزینه‌ «شرکت‌کنندگان» و سپس «لیست شرکت‌کنندگان» را انتخاب کنید. این‌جا می‌توانید لیست را به صورت فایل اکسل دریافت کنید.

11. می‌خواهم بدانم که شغل شرکت‌کنندگان چیست و یا در چه رشته‌ای تحصیل کرده‌اند. آیا شما می‌توانید کمک کنید؟

کافی‌ست وارد پنل مدیریت رویداد خود شوید و از منوی دست راست، گزینه‌ی «شرکت‌کنندگان» و سپس «سوالات فرم ثبت‌نام»، سوالات مورد نظرتان را درج نمایید و پاسخ به آ‌نها را به دلخواه خود الزامی یا اختیاری کنید.

12. من تعدادی سوال برای فرم ثبت‌نام ایجاد کرده‌ام. از کجا اطلاعاتی که شرکت‌کنندگان در آن فیلدها نوشته‌اند را ببینم؟

شما می‌توانید از قسمت «شرکت‌کنندگان» گزارش اکسل را دریافت کنید و به اطلاعات مورد نظر خود در فایل اکسل دسترسی داشته باشید.

13. چه طور می‌توانم از ثبت‌نام‌های رویدادم مطلع شوم؟

شما می‌توانید وارد قسمت «شرکت‌کنندگان» رویدادتان شوید و در بالای این صفحه، گزینه‌ «هر ثبت‌نام با یک ایمیل به من اطلاع داده شود» را انتخاب کنید.

14. ما رویدادی داریم که به صورت هفتگی و مرتب برگزار می‌شود. آیا برای این رویدادها هر هفته باید صفحه‌ جدید تعریف کنیم؟

بله. شما باید رویدادهای خود را به صورت هفتگی ایجاد کنید. برای سهولت در ایجاد رویدادهای مشابه می‌توانید رویدادهایتان را از رویدادهای قبلی کپی کنید. به این صورت که در حساب کاربری‌تان وارد قسمت «رویدادهای من» شوید و با کلیک روی دکمه‌ کپی -که در انتهای ردیف قرار دارد- گزینه‌ کپی را انتخاب نمایید.

بعد از ایجاد رویدادها این امکان وجود دارد که شناسه‌ آن‌ها به صورت اتوماتیک تایید شود تا نیازی به انتظار برای تایید شدن رویداد توسط «ایونت وی» نداشته باشید.

15. آیا می‌شود رویدادهای هفتگی ما یک آدرس (URL) ثابت داشته باشد؟

شما می‌توانید برای این منظور، از «لینک مرجع» استفاده کنید. با تعریف یک لینک مرجع برای رویدادهایتان، می‌توانید در اطلاع‌رسانی‌ها -به جای لینک رویدادهای هفتگی- «لینک مرجع» رویدادهایتان را قرار دهید. در این صورت کاربران با مراجعه به لینک مرجع شما، به صفحه‌ آخرین رویداد قابل خرید شما هدایت می‌شوند.

16. ما از سمت یک مجوعه قصد ایجاد تعدادی رویداد داریم که برگزارکننده‌ هرکدام متفاوت است. آیا امکان افزودن برگزارکنندگان دیگر برای رویدادهای ساخته‌ شده در یک اکانت وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید از قسمت حساب کاربری، در منوی سمت راست «برگزارکنندگان» را انتخاب نموده و برگزارکنندگان دیگر را اضافه و یا حذف کنید.

17. آیا می‌شود برای چند نفر در یک حساب کاربری، سطح دسترسی تعریف کرد؟

بله. شما می‌توانید از قسمت حساب کاربری و در منوی سمت راست، «برگزارکنندگان» را انتخاب نمایید و با استفاده از گزینه‌ مدیریت نقش‌ها -که روبه‌روی نام هر برگزارکننده قرار دارد- دسترسی هریک را مشخص کنید.

18. آیا امکان اضافه کردن لینک صفحات برگزارکننده در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید از قسمت حساب کاربری و در منوی سمت راست، «برگزارکنندگان» را انتخاب نمایید و هنگام تعریف و یا ویرایش برگزارکننده‌ها، لینک صفحات اجتماعی مورد نظر خود را اضافه نمایید.

19. من یک رویداد ساخته‌ام اما مطمئن نیستم که آدرس یا سایر جزئیات تغییری خواهد کرد یا نه. می‌شود فعلا آن را نمایش ندهید؟

بله. انتشار یا عدم انتشار یک رویداد کاملا در اختیار برگزارکننده است. رویداد شما پس از ایجاد، توسط «ایونت وِی» تایید خواهد شد. شما می‌توانید در قسمت ویرایش رویداد، وضعیت انتشار رویداد را به دلخواه خود تغییر دهید.

20. آیا می‌توانم از بازدیدهای صفحه‌ رویدادم گزارشی داشته باشم؟

بله. پس از ورود به پنل مدیریت رویدادتان، می‌توانید در جدول آنالیز گوگل که در انتهای صفحه‌ پیشخوان مدیریتی وجود دارد، آمار بازدیدهای صفحه‌ رویدادتان را ببینید.

21. می‌خواهم رویدادهای قبلی خود را حذف کنم اما امکان این کار برایم وجود ندارد. مشکل چیست؟

در صورتی که رویدادهای قبلی شما دارای شرکت‌کننده باشند، امکان حذف آن‌ها نیست.

 

سوالات متداول شرکت کنندگان

  1. من بلیت یک رویداد را خریدم، پول هم از حسابم کم شده اما هنوز ایمیلی دریافت نکرده‌ام. خرید من انجام شده؟

شما می‌توانید با مراجعه به قسمت بلیت‌های من از خرید خود اطمینان حاصل کنید. اگر در آن قسمت هم بلیتی نبود، در اسرع با ما تماس بگیرید تا مشکل بررسی شود.

2. آیا امکان خرید بلیت بدون عضویت وجود دارد؟

حتما! عضویت در «ایونت وی» کاملا اختیاری است.

3. چطور می‌توانم از برگزاری رویدادهای دلخواهم آگاه شوم؟

با دنبال کردن برگزارکنندگان رویدادهای دلخواهتان، در آینده از طریق ایمیل از سایر رویدادهای آن‌ها با خبر خواهید شد.
برای این کار باید در صفحه‌ی رویداد، روی گزینه‌ «دنبال کن» در زیر لوگوی برگزارکننده کلیک کنید. همچنین شما می‌توانید موضوعات مورد علاقه‌تان را به حساب کاربری خود اضافه کنید تا ایمیل‌های هفتگی ایونت وی را در رابطه با رویدادهای مورد علاقه‌ خود دریافت کنید.

4. آیا بعد از خرید امکان کنسلی بلیت وجود دارد؟

چنین مواردی مستقیما از سوی برگزارکننده مدیریت و تصمیم‌گیری می‌شوند. در این خصوص شما می‌توانید روی دکمه‌ «تماس» در زیر لوگوی برگزارکننده در صفحه‌ رویداد کلیک کنید و با ایشان در ارتباط باشید.

5. چطور می‌توانم برای شرکت در یک رویداد از کد تخفیف استفاده کنم؟

کدهای تخفیف شامل عباراتی هستند که برگزارکننده آن‌ها را تعریف می‌کند. برای اطلاع از کد تخفیف و دریافت آن باید مستقیما با برگزارکننده در ارتباط باشید.

6. چطور می‌توانم به بلیت‌ها و رویدادهای قبلی‌ام دسترسی داشته باشم؟

در پنل کاربری، با مراجعه به قسمت «بلیت‌های من» می‌توانید به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

    سبد خرید